Wytłumaczenie

Ok, ostatnio trochę zaniedbałem stronę oraz sam piękny fach programistyczny. Dlaczego? Prawdę mówiąc sam chciałbym to wiedzieć. Zdaje się że brak mi pomysłu na napisanie modułu ageNet – o którym wspominałem na mojej poprzedniej stronie jak jeszcze działała…

Jeśli mam być szczery to nie wiem co taki moduł powinien udostępniać programiście bo sam nigdy z takiego nie korzystałem, a grę przez internet napisałem tylko jedną i to z użyciem czystych socketów 😉

Postanowiłem jednak zmienić istniejący stan rzeczy i zabrać się wreszcie za coś konkretnego. Ostatnio Tarains zmotywował mnie do tego, żeby odświeżyć nieco moją stronę internetową, a teraz przyszedł czas żebym sam wziął się do roboty 😉 Co przez to rozumiem? Otóż postanowiłem się przyjrzeć jak wygląda moduł SDL_Net i na jego podstawie napisać ten nieszczęsny ageNet – może wreszcie coś ruszy się do przodu 🙂

Skomentuj

