The Settlers VI

Ufff, właśnie skończyłem ostatnią misję w Settlersach 6, co oznacza że wróciłem do żywych.

Jeśli chodzi o grę to jest wciągająca co zresztą było widać bo nie było mnie tutaj 😉 Ale już skończyłem i teraz mogę spokojnie wrócić do pracy o ile nie wciągnie mnie co innego 😛

Składająca się z 16 misji kampania jest ciekawa i kończąc każdą z nich chce się natychmiast grać następną – to prawie jak interaktywny serial 😀 Pomimo wysokiego stopnia uzależniania – bardzo polecam tą gierkę.

5 myśli nt. „The Settlers VI

  1. generalnie jak to mówią – spier*lać! 😛

    jeśli chodzi o sposób to trzeba oddziałem wojska podejść do bramy i ją otworzyć (po najechaniu na bramę powinien się zmienić kursor myszy [trzeba próbować na basztach]). wtedy wybrać bohatera i spierniczać jak najszybciej ^^

Skomentuj

