Co było, jest i będzie

Ostatnio nie było mnie tu specjalnie często a wszystko przez ten brak internetu. Prawdę mówiąc teraz jeszcze doszło studiowanie. Na razie nie jest źle, ale – jak to mówią – do pierwszej sesji ^^

Przez ten czas nie napisałem też prawie nic sensownego. Właściwie to muszę się przyznać, pograłem sobie po raz n+1 w Need For Speed Underground 2. Oprócz tego, nie robiłem przy komputerze prawie nic. Połowiczną winę za to pozwolę sobie zwalić na masę komunikatów uświadamiających mnie, że brak połączenia z internetem na każdym kroku 😉

Jeśli chodzi o mój LibEngin AGE, to nic nowego nie dopisałem. Skupiłem się raczej na rozwiązaniu problemu ze stylami okna, który był strasznie denerwujący. Udało mi się. Dodatkowo wprowadziłem kilka kosmetycznych zmian w niektórych programach, które już kiedyś napisałem.

Teraz pewnie przez jakiś okres czasu będę zajmował się stroną, którą będę robił dla koła naukowego mojego brata i jego znajomych. Prawdę mówiąc jeszcze nie wiem co tam ma dokładnie być, ale wszystko się uzgodni jeszcze 😉 Mamy czas…

________________

Ostatnio chodzi za mną kawałek

jest cudowny. Drugim który gdzieś mi gra w głowie jest

No, to właściwie tyle chciałem napisać 😉

Skomentuj

