Bonduelle

Właściwie to jestem zmęczony po całym dniu i nic mi się nie chce, ale zdobyłem się na dodanie tego posta po tym jak znalazłem to czego szukałem. Oczywiście było w ostatnim miejscu w jakim bym szukał i najbardziej oczywistym miejscu jakie można wymyślić – na stronie autora!

Czego szukałem? Otóż szukałem nowej reklamy Bonduelle, która mi się bardzo spodobała kiedy zobaczyłem ją po raz pierwszy w TV. Tutaj macie do niej linka: http://www.bonduelle.pl/rozrywka/galeria_video/art6.html

Mam nadzieje, że wam spodoba się tak samo 🙂

3 myśli nt. „Bonduelle

  1. @Insert Bydgoszcz: ja też tak siedzę 😛
    @Tarains: jak ją zobaczyłem w TV to od razu powiedziałem sobie – „Muszę to znaleźć w sieci” 😉

Skomentuj

