Mała rzecz a cieszy

Nareszcie udało mi się coś zakodzić. Co prawda nie było to w C++ a PHP, ale to zawsze jakiś kod 😉

Jak pisałem wcześniej tworzę stronkę dla pewnego koła naukowego i używam do tego CMS’a. Jak dotąd moim zadaniem było jedynie stworzyć szatę graficzną i dostosować ją do Drupala. Na szczęście na tym nie skończyła się praca 🙂

Potrzeba było kilka linijek kodu PHP z wykorzystaniem MySQL. Kiedy o tym pomyślałem od razu poprawił mi się humor i wziąłem się do pracy. Nauczyłem się przy tym trochę o API Drupala (które jest całkiem pokaźne). Kiedy już skończę całą stronę – bo teraz trzeba do niej dodać zawartość – to dam linka tutaj, chociaż i tak nie znajdziecie tam pewnie nic co mogłoby was zainteresować 🙂

Skomentuj

