ageNet – wielki powrót? :)

Hmm, zapewne nie zdziwi was to specjalnie, ale dzisiaj też nic nie zakodziłem. Chyba zaczynam się starzeć 😉

Jak wracam do domu to tak mi się nie chce… zwłaszcza jeśli mam bardzo interesujący wykład o bezpieczeństwie i szyfrowaniu danych. Swoją drogą – czasem żałuję, że nie noszę poduszki na wydział…

Chyba powinienem się w końcu wziąć za ten obiecany już 100 lat temu moduł ageNet, ale przyznam się bez bicia że nie wiem jak powinien wyglądać jego interfejs. Bez tego nie da rady nic napisać choćbym nawet chciał 😉

Oglądałem już co daje SDL_Net i prawdę mówiąc doszedłem do wniosku, że to po prostu opakowany TCP, więc jeśli tak ma to wyglądać to  mogę to napisać choćby zaraz, ale wciąż myślę nad czymś ciekawszym. Jednak w jakikolwiek sposób bym tego nie zrobił oznaczałoby to ukierunkowanie obsługi sieci na jakiś konkretny typ gry (np. RTS albo coś ).

Co wy o tym sądzicie? Chyba jednak efekt całego mojego kombinowania będzie taki, że obuduję po prostu TCP i UDP w jakieś proste i ładne klasy, opatrzę to nazwą ageNet, dorzucę do AGE i będę miał z głowy 😛

2 myśli nt. „ageNet – wielki powrót? :)

  1. No, wiesz, zazdroszczę Ci! Ja akurat bardzo chętnie napisałbym do swojego silnika jakieś proste szyfrowanie danych, a nie mam żadnych źródeł informacji. Nie no, w gruncie rzeczy może w Cormenie coś wygrzebię.

    To ile już czas zaczynasz pisać ageNet? ;>

  2. no wiesz, jesli liczyc myslenie nad tym jak to ugryzc to zaczalem juz dawno… jednak jesli tego nie policzymy to razem bedzie z 2 miesiace 😀

    to sie nazywa moduł zaporowy 😀

Skomentuj

