Nonsensopedia

Przypomniałem sobie dzisiaj o stronce, której nie oglądałem już ze 100 lat. Poprzeglądałem i trafiłem na część poświęconą Radiu Maryja. Poczytałem i się trochę pośmiałem 😉

Najfajniejsze IMHO są te:

4 myśli nt. „Nonsensopedia

  1. ć-ho! 😛
    Muszę się przestawić, a to nie jest proste – zwłaszcza, że ostatnio średnio się mogę skupić na czymkolwiek i to jest nie-fajne…

    Nawet kiedy piszę posta czasami łapię się na bezsensownych konstrukcjach 😛

  2. @dawss: hehe 🙂 to chyba jest forum ludzi pokrzywdzonych przez los ^^

    Co prawda mozna potraktowac Twoja wiadomosc jak SPAM, ale zostawie ja bo na tym anty-forum jest rownie smiesznie jak na samej nonsensopedii 🙂 (no moze z wyjatkiem wszechobecnych bledow ortograficznych – to akurat jest smutne, a nie smiesznie)

Skomentuj

