Decyzja

Jednak po kilku godzinkach kombinowania doszedłem do wniosku, że zostanę przy DrawPrimitiveUP(). Konkretnie to z jednego powodu: brak możliwości zmiany koloru wierzchołków przy używaniu VertexBuffera.

Udało mi się wczoraj skończyć to przerabianie i dodać możliwość rysowania prymitywów do silnika. Na razie możliwe jest rysowanie linii, prostokątów i wypełnionych prostokątów.

Dzisiaj – jeśli starczy mi czasu – sprawdzę sobie możliwości pixel shadera i wtedy może jeszcze da się zrobić coś z tymi VertexBufferami. Póki co, idę jeść śniadanie 😛

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s