Odkrycie

Właśnie odkryłem coś niesamowitego!

Mianowicie: Przy aktualnej grafice jaką rysuję (2 obrazki, kilka kolorowych kresek i trochę tekstu) mam około 1200 FPS. Jednak kiedy przesunę okno bliżej prawej krawędzi ekranu FPS spada mi do około 300… Kiedy przesunę okno znów bliżej lewej krawędzi ekranu FPS wraca na poprzednie 1200…

Czy ktoś jest w stanie mi to wytłumaczyć?! Na początku myślałem, że to mój sposób liczenia FPS nawala i włączyłem Fraps’a… On pokazał prawie to samo (`prawie` ponieważ najwięcej klatek ile może wyświetlić Fraps to 999 😉 )

2 myśli nt. „Odkrycie

  1. BUG! 😀

    Generalnie jakoś nie chce mi się wierzyć w 1200 FPS. Ja mam max 320 (kiedy rysuję tylko liczbę fps :P). Chociaż nie, to chyba sprawa karty graficznej. Może podejdź do problemu kreatywnie! Po prostu aplikacja lubi lewą krawędź ekranu i nic na to nie poradzisz! Miłość jest ślepa!

    Tak, jestem zmęczony, może piszę głupoty

  2. To na pewno kwestia konfiguracji komputera. Pewnie Twoje demko chodziłoby mi z większą ilością FPS. Żeby udowodnić swoją rację podam screena: http://i11.photobucket.com/albums/a192/doszes/fps.png

    Fraps pokazuje 999.

    Nadal nie wiem dlaczego bliżej lewej jest większy FPS… tego chyba się nigdy nie dowiem. Pozostaje tylko sprawdzić czy na innych kompach też tak jest 🙂

    Ja jak narysuję u siebie 4000 takich królików to fps spada do 55 😛

Skomentuj

