Particle System

Staram się znaleźć coś na temat programowania Particle Systemu. Chciałem poznać jakieś utarte ścieżki, żeby nie odkrywać koła na nowo i co znalazłem? Nic! Każdy artykuł opisuje Particle System w inny sposób co prowadzi do różnej implementacji.

Wygląda na to że będę musiał odkryć jednak koło na nowo. No trudno.

2 myśli nt. „Particle System

  1. Ja już kiedyś robiłem particle system, ale miałem nadzieję że jakieś błyskotliwe rozwiązania będą ogólnodostępne a tu klops… Będę musiał sam się wysilić, ale to chyba jutro bo dzisiaj po 8h to jestem już trochę ciężko myślący…

Skomentuj

