Cząsteczki skończone

No i udało mi się zakończyć tworzenie systemu cząsteczek dla AGE.

Teraz trzeba wziąć się chyba za coś nowego. Co by tu teraz zmalować?… Za GUI się nie chcę brać bo tam jest sporo roboty, a przy ilości wolnego czasu mam oraz pewnie chęci aby to skończyć trwałoby to pewnie ze 100 lat!

Kilka rzeczy zostało jeszcze co prawda do przeróbek. Jedną z nich jest ageAnimatedSprite, który po porzuceniu D3DXSprite przestał działać jak należy. Na szczęście naprawienie tego to tylko kosmetyczna zmiana w kodzie, którą zresztą za moment wprowadzę.

Martwi mnie tylko fakt, że już coraz mniej rzeczy jest do koniecznych zrobienia żeby dało się wygodnie używać AGE. Dlaczego martwi? No choćby dlatego, że podobało mi się głównie pisanie tego lib-enginu. Wiem, że zawsze jest coś do napisania, ale ja aktualnie mam tyle czasu, że nie wiem czy zabiorę się za jakąś nową, większą część…

Chociaż gdybym napisał GUI to mógłbym tworzyć sobie w AGE małe programiki i edytory do gier szybko i bez użycia BCB  😉

2 myśli nt. „Cząsteczki skończone

  1. Tak, cząsteczki rządzą! A co do kończenia silnika… nie wpadaj w silnikomanię! Pisanie engina jest bardzo fajne (i uzależniające), owszem, ale świat gier komputerowych czeka na Twoje produkcje!

  2. Ktoś na forum kiedyś powiedział: „Są programiści gier i programiści silników” 😉
    Ja chyba należę do tej drugiej grupy bo samo tworzenie gry mnie nie kręci tak mocno jak tworzenie silnika ^^

    Chodzi pewnie o to, że w silniku można się zajmować co chwilę czymś nowym, a w grze w końcu trzeba dodać ten cholerny content 😛

Skomentuj

