Szok i Windows

Zszokowała mnie wczoraj jedna rzecz. Uruchomiłem mój programik testowy z GUI na moim komputerze i miałem około 200FPS, ale później poszedłem do brata, który ma co najmniej 2 razy słabszego kompa i uruchomiłem u niego. Na jego komputerze wydajność była rzędu 600-800 FPS. To mnie mocno zdziwiło.

Dodatkowo, jako student mogę sobie pobrać za darmo trochę oprogramowania M$’a. W tym znajduje się Windows XP Proffesional. Pobrałem go sobie wcześniej ale nie chciało mi się go instalować. Teraz kiedy widzę faktyczną różnicę w wydajności od razu postanowiłem przejść z Visty na XP. Zainstalowałem tego XP i wydajność również miałem na poziomie 600-800 FPS. Czyżby M$ coś namieszał?

Poza tym, na XP działa całe oprogramowanie i są wszystkie sterowniki do mojego Laptopa. Na Viscie co prawda sterowniki były, ale z oprogramowaniem ciężko…

Skomentuj

