Virtual PC 2007

Postanowiłem porzucić kombinowanie i zrobić to prosto łatwo i przyjemnie. No może nie prosto i łatwo…przyjemnie w sumie też nie.  Właściwie to to będzie wręcz długie i nieprzyjemne, ale przynajmniej jest jakiś pomysł 🙂

Jako że jestem partycypantem programu MSDNAA mogłem sobie pograć MS VPC 2004 za darmo. Ucieszyłem się, ale po pobraniu tego przeczytałem w internecie żeVPC2k4 jest darmowe już od ponad roku a teraz już wyszedł VPC2k7 i również jest darmowy!

Też mi łacha że mogę to pobrać z MSDN AA 😉

Skomentuj

