COMPO

Tak się zastanawiam czy nie wziąć udziału w tygodniowym COMPO o wdzięcznym temacie Apokalipsa. Prawdę mówiąc to jeśli wziąłbym w nim udział to na pewno nie miałbym tygodnia. Zacząć mogę dopiero od czwartku, a konkurs trwa do niedzieli więc miałbym niecałe 4 dni na napisanie jakiejś prostej gierki.

Chciałbym wziąć udział w tym konkursie z 3 powodów:

  1. Jest wyznaczony termin więc można się sprawdzić ^^
  2. Jeśli skończę to będę miał ++skończonych gier na koncie 🙂
  3. Byłaby to szansa na przetestowanie AGE

Poza tym – byłby to pierwszy mój udział w tym konkursie, chociaż wiele było już przeze mnie zapowiadanych 😉

Pozostaje jeszcze kwestia pomysłu na grę. W tej chwili mam jeden, ale nie jest to nic szczególnie błyskotliwego więc pomyślę jeszcze trochę. W końcu do czwartku mam czas 😛

Jedna myśl nt. „COMPO

  1. Ja też czas miałem tylko wczoraj i będę miał w następny weekend ale biorę udział. Jakkolwiek mało mi wyjdzie, przynajmniej coś będzie… 🙂 I dobrze czasem oderwać się od silnika

Skomentuj

