Co się dzieje

Dlaczego nic nie piszę? Odpowiedź jest prosta. Ostatnio nie miałem zbyt wiele czasu ani chęci na to aby cokolwiek programować. Zdaje się, że jest to ten okres listopad-grudzień, w którym nic mi się nie chce. Zresztą mój znajomy dziś stwierdził dokładnie to samo więc nie czuję się z tym jakoś bardzo źle.

Na forum niedawno pojawił się temat: „Co na lepsze kodzenie :>?”, który zawiera „złote” sposoby na poprawienie jakości tworzonego kodu i szybkości jego tworzenia. Dość często pojawiają sie tam porady „nie chce Ci sie – to nie pisz!” i ja właśnie chyba z niej korzystam ^^

4 myśli nt. „Co się dzieje

  1. Hehe, no ja jakoś nie mam weny teraz ani do bloga, ani do kodzenia ^^ Za to ostatnio namiętnie gram na gitarze bo uczę sie kawałka The Devil Went Down To Scunthrope zespołu Toy Dolls, czyli coś za coś 😉

    Jak go w końcu zagram i nagram ( o ile nagram ) to wrzucę go tutaj do muzyki 🙂

Skomentuj

