Delegaty i Koło

Pisałem już wcześniej o wykorzystaniu delegatów do obsługi zdarzeń GUI a AGE. Jednak po zabawie z `upakowywaniem` AGE do DLL-ki coś się posypało i delegaty nagle przestały chcieć działać.

Na forum też nie bardzo było wiadomo o co tak na prawdę chodzi z tym błędem… Teoretycznie kod który napisałem do obsługi delegatów był OK. W programach testowych działało i w AGE wcześniej też działało, ale coś musiałem popsuć 😛 Ludzie namawiali mnie oczywiście do wykorzystania już istniejących, sprawdzonych i działających klas, jednak nie chciałem specjalnie włączać do AGE czegoś dużego. Ktoś w końcu rzucił hasłem FastDelegate (wyróżniając się wśród rzeszy fanów boost’a 😉 ) i postanowiłem to wypróbować.

Chwila nauki obsługi. Potem dłuższa chwila montowania w AGE i… nie działa! Na szczęście znów Xion zwrócił mi uwagę na to, że można łatwiej i przejrzyściej. Skorzystałem z niej.

Teraz już wszystko działa (przynajmniej w moich testach działało) w DLLce też ładnie chodzi, a odpowiedź na pytanie dlaczego wcześniejsze rozwiązanie nie działało pozostanie chyba bez odpowiedzi.

Skomentuj

