Po świętach

No i po świętach. Teraz tylko sylwester i znów do roboty ^^

Zapewne zauważyliście (zwłaszcza Xion [pewnie z radością 😛 ] ), że ostatnio niewiele pisałem. No ale w końcu były święta prawda? Czas radości i w ogóle… Albo po prostu wielkie sprzątanie z finałem przy stole.

Teraz ciężko mi jest jakoś wrócić do kodu. Nie mogę się skupić. Na dodatek znów dorwałem Ultimę Online w swoje łapy ^^’. To straszne jak ta gra uzależnia, ale to tylko jeśli gra się na dobrym serwerze – w innym wypadku można szybko się znudzić.

To tyle – chciałem napisać tylko, że jeszcze żyję i nie ma mnie dlatego, że gram w UO oraz HoM&M 3  😛

4 myśli nt. „Po świętach

Skomentuj

