Żyję!

Aktualnie miałem tylko sporo zaliczeń i innych rzeczy i nie miałem czasu ani siedzieć nad kodem ani na forum ani wymyślać postów ^^

Wczoraj miałem pierwszy egzamin – Wstęp do Informatyki… Jak tak popatrzyłem na zadania i porównałem je z zadaniami z egzaminu zeszłorocznego to ciężko było nie zauważyć znaczącego spadku poziomu trudności ^^

Najciekawsze było zadanie z dowodzenia poprawności algorytmów 😉 Polegało na „wymyśleniu” i zapisaniu algorytmu do zamiany dwóch wartości miejscami w tablicy. Później trzeba było wyznaczyć warunek końcowy (Q) i w końcu udowodnić te całe 3 instrukcje przypisania 😀

Dzisiaj jeszcze jedno koło i troszkę wolnego aż do egzaminu z Elementów Logiki i Teorii Mnogości. Niestety nie obiecuję, że poświęcę ten czas na kodowanie ponieważ będę go prawdopodobnie spędzał z moim słońcem ^^

Reasumując: idę zjeść śniadanie.

3 myśli nt. „Żyję!

  1. No no, jeszcze trochę i przejmiesz metodę Queighta, który pisze wyłącznie notki tłumaczące, dlaczego tak długo nic nie napisał 😉

Skomentuj

