Chuck Norris w Google

Heh, znalazłem dzisiaj coś ciekawego ^^

Zobaczcie co się pokaże kiedy wykonacie następujące kroki:

  1. Wejdź na www.google.pl
  2. Wpisz frazę:  find Chuck Norris
  3. Wciśnij przycisk „Szczęśliwy traf”

Całkiem to ciekawe ^^ Skoro Google tak uważa, to musi być to prawda…

Reklamy

12 myśli nt. „Chuck Norris w Google

  1. @ed: ktos to kwestionuje? ^^ jesli pokazala Ci sie jakas strona to znaczy ze nie zastosowales sie do instrukcji i prawdopodobnie olales „find”.

  2. moriturius >> to nie jest żadna sztuczka google, tylko zwykła zabawa z SEO … wpisz sobie find chuck norris w normalne google (nie szczescliwy traf) i kliknij w pierwszy wynik 😛

  3. Tak, masz rację, sunlifter, ale nie sądzisz, że ekipa Google specjalnie podłożyła tą stronkę jako pierwszą? Wątpię, żeby ktoś, zwykły szaraczek, dał radę wybić się z takim czymś na pierwszą pozycję w Google. Mnóstwo czasu zmarnowanego na pozycjonowanie… Naprawdę kupę czasu potrzeba. Ja myślę, że to albo ekipa Google, albo ktoś im znany stworzył tą stronkę i dzięki znajomości trafiła na pierwsze miejsce rankingu.

    A tak w ogóle to napisałem to przed Tobą, moriturius 😛

    http://byisk.wordpress.com/2008/02/02/chuck-norris-w-google/

    Pozdrawiam,
    b.YISK

  4. Mi tez sie wydaje ze to ktos z Google dal to jako pierwsze w rankingu.

    @b.YISK: heh, no ja to wyczailem tez gdzieś w necie, ale nie pamietam juz skad ^^

  5. Pingback: Chuck Norris w Google ciąg dalszy… « b.YISK blog

  6. lol b. YISK… „znajomości w google” ? doszukujesz się kolejnej wielkiej afery spiskowej ? może jeszcze armia stanów zjednoczonych wysłała dziesiątki satelitów GPS tylko po to żeby kilkadziesiąt lat później powstała strona o chuck norrisie… gdybyś dokładniej „przeprowadził śledztwo” to byś zobaczył, że domena „chucknorris.com” została kupiona przez agencję prawniczą Patton Boggs, której klientem jest firma Top Kick Productions, której właścicielem jest oczywiście… Chuck Norris. Strona jest jak najbardziej prawdziwa, a sam Chuck Norris pewnie nieźle zarabia na koszulkach i kubeczkach.

  7. edit: no fact, nie wpisałem „find” 🙂 nie zmienia to faktu automatycznego pozycjonowania bez teorii spiskowej… ja sam prowadzę stronę (hobbystyczną, nie o mnie 😉 ktora jest na 1 miejscu google. A ja nie mam znajomych w google 🙂

  8. @ed: ale nikt nie kwestionuje tego jak działa wyszukiwanie w Google. b.YISK mówi o tym, że pewnie ktoś z Google’a chciał zrobić żart i wrzucił to na sztywno. Ja też tak myślę.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s