AGE pod Linuxa

Jako, że ostatnio korzystam z Ubuntu, a kod z MS VC++2k8 używający DX9 jest średnio chętny do działania w tym środowisku, postanowiłem napisać AGE w pewnym sensie od nowa.

Nie jest to oczywiście takie zupełnie „od nowa” ale czeka mnie dużo pracy, ponieważ chcę na początek pogrupować klasy w jakieś moduły i dodać trochę zalet obiektowości. Dodatkowo mam plan aby kod, który napiszę działał także pod Windows.

Oczywiście wykorzystam do tego celu OpenGL i wątpię abym zrobił możliwość wyboru pomiędzy OpenGL a DX pod Windows – tak jak to jest np. w Irrlichcie. Chcę po prostu wykorzystać to czego się nauczyłem podczas programowania AGE do tego aby zaprogramować je jeszcze raz, tylko że lepiej 🙂

Pierwsze testy pisania aplikacji OpenGL dla Linuxa mam już za sobą (ech te kolorowe trójkąty :D). Teraz czeka mnie raczej praca bardziej projektowa niż kodowanie, ale postaram się ciągnąć jakoś oba w miarę równolegle aby praca szła szybciej.

Wish me luck ^^

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s