Co tam z AGE

Niedawno całkiem miałem nieprzyjemne zdarzenie w wyniku którego utraciłem aktualną na tamten czas wersję AGE. Na szczęście podczas testów pod Windowsem robiłem kopię wszystkich plików źródłowych więc nie muszę zaczynać wszystkiego od nowa. Po wstępnym obejrzeniu kodów „z odzysku” stwierdziłem, ze nie straciłem zbyt wiele więc jest dobrze 🙂

Ostatnio jednak nie miałem weny do kodzenia więc wykorzystałem czas inaczej. Rozbudowałem trochę dokumentację. Urozmaiciłem ją kilkoma przykładami wykorzystania AGE, a w planach mam jeszcze włączenie w dokumentację krótkiego tutoriala.

To tyle – wreszcie jakaś krótka notka 😉

Skomentuj

