Nokia E50 i Ubuntu

Jakiś czas temu głowiłem się nad tym jak podłączyć moją nokię E50 do komputera tak aby móc chociaż pooglądać na nim pliki. Nie znalazłem rozwiązania. Dzisiaj jednak podczas przeglądania opcji mojego telefonu znalazłem to czego szukałem.

Wystarczy w telefonie zmienić typ połączenia z PC Suite na Transfer danych. Aby to zrobić należy wybrać Menu->Łącza->Kabel Danych i tam dokonać wspomnianej zmiany.

Po tej operacji kiedy podłączyłem telefon przez kabel do komputera był wykrywany jak zwykły pendrive. Warto też pamiętać o tym, że w takim wypadku trzeba go również odmontować jak zwykły pendrive 😉

3 myśli nt. „Nokia E50 i Ubuntu

  1. U mnie (Nokia 6300) tryb pracy jest wybierany przy każdym połączeniu, to IMHO jest praktyczniejsze. Tak czy siak w trybie Transfer danych działa pod Linuksem bez problemu.
    Za to kiedyś muszę dojść, jak po pingwinem pociągnąc Internet z komórki 🙂

Skomentuj

