Egzamin drugi – Algebra

Kolejny egzamin z głowy – przynajmniej póki co 😉

Prawdę mówiąc Algebra Liniowa z Geometrią Analityczną to przedmiot, który najbardziej przypadł mi do gustu w tym semestrze. Właściwie nic w tym dziwnego. Jako „programista gier” (choć napisałem może z jedną czy dwie) widzę zastosowanie tych rzeczy i nietrudno jest to pojąć.

Nie mogę tego powiedzieć niestety o Analizie Matematycznej… Ten egzamin wypada jednak na końcu a do tego czasu trzeba się cieszyć chwilą (czyt.: uczyć do egzaminu z Matematyki Dyskretnej).

5 myśli nt. „Egzamin drugi – Algebra

  1. Analiza jest po prostu ulubionym przedmiotem wszystkich studentów, nie tylko kierunków informatycznych 🙂 Za to dyskretną i algebrę (ale tylko pierwszą, banały w stylu macierzy czy liczb zespolonych) wspominam bardzo miło 🙂

  2. Mi wręcz odwrotnie 😛 kompletnie nie przypadl do gustu ten przedmiot, a szczgolnie drugi semestr ;> funkcjonaly dwuliniowe? na co to komu w programowaniu gier ;>

  3. No funkcjonał dwuliniowy jest tylko o krok od iloczynu skalarnego, a znaczenia tegoż w programowaniu różnych rzeczy w przestrzeni nie da się kwestionować 😉

  4. Kolejny zapalony matematyk? 😉 Hm no cóż, Algebra to przyjemny „przedmiot”, jednak do bardziej przyjemnych należą te z lat późniejszych kiedy wszystko zaczyna nabierać kolorów… 🙂 Analizę wspominam z odrazą. Z resztą czasami czemu się dziwić 😉

  5. @mrówka: Ze mnie? Matematyk? Jeszcze do tego zapalony? Oj nie 🙂 Matematyka jest dla mnie strasznie nudna. Ja wole programowanie ^^

Skomentuj

