Nowa zabawka

Ostatnio niewiele czasu mogłem poświęcać swoim ulubionym zajęciom ponieważ ciągnęła mi się w nieskończoność sesja… Niestety nie wszystko udało się pokonać za pierwszym razem i spotkam się z 2 profesorami ponownie 😉 Ale nie o tym chciałem pisać!

Chciałem napisać o tym, że od wczoraj ( tj. 12.07.08 ) jestem posiadaczem Sony Ericsson’a K800i – mojej nowej zabaweczki ^^

Najbardziej interesującym mnie featurem nowego sprzętu jest „Zdalne Sterowanie” przez Bluetooth. Jest to chyba standardowa opcja nowszych telefonów SE. Pozwala ona sterować zdalnie (jakby trudno było się domyślić) przeróżnymi urządzeniami, które obsługują HID (Human Interface Device).

Standardowo w SE są 3 możliwości obsługi PC (działające oczywiście w Windows)

  • Desktop – możemy kontrolować ruch myszki
  • MediaPlayer – kontrolujemy Windows Media Player
  • Presenter – możemy kontrolować wyświetlanie prezentacji (pewnie w MS PP)

Teraz pójdę się pobawić nową zabawką i Ubuntu i zobaczymy co z tego wyniknie 😉

2 myśli nt. „Nowa zabawka

  1. @Reg: Ma. Znajduje się to w Rozrywka -> Zdalne Sterowanie.
    Udało mi się uruchomić pod Windowsem za pomocą BlueSoleil. Wystarczyło kliknąć na odpowiednią usługę, laptop podłączył się do telefonu i wtedy wystarczyło już tylko wybrać odpowiednią opcję w menu Zdalnego Sterowania na telefonie. Sprawdzałem domyślne „Desktop” i „Media Player” – oba działały bez zarzutu.

    Więcej popiszę pewnie na temat kombinacji z tym i Ubuntu 😉 Bo co to za zabawa jak wszystko działa – przecież to nie ma być użyteczne tylko sprawiać radochę przy konfiguracji 😀

Skomentuj

