Java

Obudziłem się dziś rano i postanowiłem… pouczyć się Javy 😉

Jak dotąd skutecznie omijałem ten język wszelkimi sposobami ale w końcu i tak się go nauczę gdyż będę miał o nim zajęcia w ciągu nastepnego roku. Uznałem, że lepiej samemu trochę już zaznajomić się z nim ponieważ później w galopie może być ciężko…

Od rana pokombinowałem trochę z aplikacjami konsolowymi pokroju Hello World, ale szybko mi się znudziły. Teraz rzuciłem się na GUI i realizuję je za pomocą SWT.  Kod piszę używając Eclipse w Ubuntu 8.

O ile CTRL+F11 działa bezproblemowo o tyle nie potrafię zmusić go do stworzenia pliku JAR z którego da się odpalić bezproblemowo mojego programu z okienkiem.

Trzeba nad tym trochę popracować 🙂

4 myśli nt. „Java

  1. Najtrudniej jest zacząć uczyć się nowego języka – pisać konsolowych programów się nie chce bo to się już robiło w poprzednim języku i to nudne, a na ciekawsze rzeczy jeszcze nie starcza wiedzy ^^

Skomentuj

