Egzaminy Poprawkowe

Dość ciekawa sprawa ponieważ nie zaliczyłem egzaminów, które wydawały się dla mnie proste, a zaliczyłem te, co do których miałem wątpliwośći.

Tak, tak. Czeka mnie poprawka z Algorytmów i Struktur Danych (sic!). Pani profesor nie podobały się moje zapisy. Nie brałem pod uwagę, że mogę tego nie zdać – a jednak.

Kolejny egzamin to Analiza Matematyczna. Nie tyle go nie zaliczyłem co nie mogłem do niego podejść (pozdrowienia dla mojego ćwiczeniowca od AM). Teraz mam nadzieję się poprawić ^^

Ostatni z niezaliczonych – Matematyka Dyskretna. To temat, w którym czuję się jak pływak w smole. Niby potrafi pływać, a jakoś mu nie idzie 😉 Trochę pracy i będzie dobrze.

Tak więc chwilowo jestem na tyle zajęty aby nie móc pisać sensownego kodu 😉 Mój brak aktywności koderskiej skutkuje również brakiem aktywności internetowej – w szczególności blogowej 😉

7 myśli nt. „Egzaminy Poprawkowe

  1. :> Ja zdalem te poprawke z anala co pisalismy ;DD wy juz macie wyniki? :] mnie czeka tez oprocz analizy tylko algebra, aisdy zaliczylem, a z dyskretnej mialem 31 pkt, od 31 zalicznie ;DD

  2. No ja jeszcze wyniku nie mam. Prawdopodobnie nasz cwiczeniowiec sprawdzi je z innymi czyli po kolokwium ktore zrobi jutro kiedy bedzie AiSD 😉

Skomentuj

