Ostatnie zmiany AGE pod Linuxem

Ostatnio wprowadzone w AGE zmiany zostały pomyślnie przyjęte przez Ubuntu 😉 Kod wymagał jedynie dwóch drobnych poprawek i wszystko już działa jak należy.

Wspomniane przeze mnie ostatnio zamierzane zmiany również zostały już wprowadzone. No może z wyjątkiem tej dotyczacej edytowania tekstury bezpośrednio – strasznie mi się nie chce tego robić 😉

Zastanawia mnie natomiast co innego. Jedną z dwu wprowadzonych zmian była zmiana koordynatów tekstury wymagana ze względu na to, że były pokazywane do góry nogami… Dość dziwne – biorąc pod uwagę, że w Windowsie działało inaczej…

4 myśli nt. „Ostatnie zmiany AGE pod Linuxem

  1. To może być wina DevIL. Ten dziad czasami wczytuje tekstury do góry nogami. Nie znalazłem jak na razie rozwiązania ładniejszego, niż zwykłe if (format jest ten lub ten lub ten) to odwróć wczytaną teksturę.

  2. Hmm, może problem w tym, że w Windowsie używałem 1.7.2 a w Linuxie mam zainstalowaną poprzednią bo nie chciało mi się męczyć z kompilacją, która jest strasznie zakręcona 😉 Autotools może ułatwiają życie ale ja jakoś nie potrafię z tego korzystać 😛

  3. Dokładnie – wersja 1.6.8-rc2-3 już jest ok. W poprzedniej (1.6.7-5.1) obrazki były ładowane odwrotnie (u mnie w Linuxie bo w Windowsie mam najnowszą 1.7.2)

  4. Cieszy mnie (jeżeli można to tak nazwać), że ktoś miał ten sam problem z odwróconymi teksturami. 😉 Jakiś czas temu pisałem z zespołem wieloplatformową grę i te tekstury dawały wszystkim do myślenia, aż w końcu zrzuciliśmy to na sterowniki nvidia-legacy :D.

Skomentuj

