Ubuntu – Dźwięk

Ostatnio nie za wiele pisałem w ogóle, a więc i o kodzie nic nie było. I nadal nie będzie 😉 Nie kodzę ostatnio swoich programów (jedynie jakieś uczelniane programiki).

Postanowiłem dzisiaj pokombinować z dźwiękiem pod Ubuntu. Chodzi mi głównie o nagrywanie dźwięków wszelakich (przez mikrofon czy Line In).

Ostatnio kupiłem słuchawki… takie wielkie… zdziwiło mnie trochę, że są na USB. Nie sądziłem, że będą działać. Jak się okazało podobno mają wbudowane coś na kształt karty dźwiękowej.

O ile w Windowsie jest fajnie bo drivery były dołączone na płyty o tyle w Ubuntu wykrywana jest po prostu nowa karta dźwiękowa, ale nie do końca działa. Postaram się później pokombinować jak z tych słuchawek korzystać (za pomocą Pulse).

Na pewno się da bo po podłączenie słuchawek skutkuje zapuszczeniem w słuchawkach dźwięku startowego Ubuntu – więc działa 😉

No a teraz to w sumie wychodzę ;P Bye…

2 myśli nt. „Ubuntu – Dźwięk

  1. No ja telefon zazwyczaj ładuję przez USB bo kabelek od ładowarki gniazdkowej wypada mi z telefonu i się nie ładuje (tzn jak poruszę telefonem).

Skomentuj

