Nowa skóra

Jak prawdopodobnie zauważyliście, bądź nie, zmieniłem nieco wygląd strony. Niestety z dostępnych tematów na WordPressie ten chyba jest jednym z fajniejszych. Zastanawiam się, kto je wybiera…

Tak czy inaczej, mam nadzieję, że się wam choć trochę podoba bo poprzedni zaczał mnie już nudzić. Chciałbym również częściej pisać, ale tutaj niestety jest problem. Teraz, jak wszyscy wiemy, jest sesja, ale to mogłaby być tylko wymówka 😉 Każdy kto chociaż trochę śledzi mojego  bloga wie, że przerwa trwała już wcześniej. No i prawda. W tym semestrze bowiem miałem całkiem niezłe urwanie głowy.

Przytłaczała mnie bowiem masa przedmiotów, a do tego dołożyły się jakieś wyjścia z dziewczyną czy zwykłe sobotnie (trwające pół dnia) zakupy… Z tego co się orientuję, w przyszłym semestrze powinno być lepiej z wolnym czasem i powinienem poświęcać go więcej na pewien projekt programistyczny, który tworzymy z kolegami w ramach przedmiotu Programowanie Zespołowe. Z tego względu postaram się czasem napisać coś interesującego, ale częstotliwość oczywiście może być niewielka 🙂

Proszę zatem o uzbrojenie się w cierpliwość i w międzyczasie czytanie blogów moich znajomych, które znajdują się w sekcji Linki.

Skomentuj

